DVĚ VOLEBNÍ ŘÍKÁNKY - O PŘÍZNIVCÍCH MILOŠE A O PŘÍZNIVCÍCH KARLA

27.01.2013 22:16

 

O PŘÍZNIVCÍCH MILOŠE

Miloš ten náš krásný, chytrý,
ruce čisté, 
dobra litry,
své světlo velké skýtá nám,
volím jeho, povídám

Ten kdo říká opak pravý

nesvéprávný blb je, eman
nevytáhne paty zdravý,
vzkazuje mu major Zeman

Je nás, čistých, početný houf,

za správné nitky tahá Šlouf,
stopadesát milonů
do kapsičky dá si k tomu

Kauza běhá za aférou

devadesátou či sterou
Opoziční smlouva jásá,
povedla se naše chasa

Vyvedly se plány naše
já na bráchu, brácha bráše,
Miloš První, Velký Vašek
mají svého mecenáše

Tím je, prosím, republika,
nežaluje, nenaříká,
Poplatník musí být zticha,
pletichu stíhá pleticha

A začínáme nanovo,
tavíme cín a Olovo,
novinářku zavraždíme,
co překáží, to zničíme

Milošek náš je muž činu,
klidil se na Vysočinu
Zapomenout všechny nechal
na průsery, jak tam spěchal

Teď se vrátil v plné síle
a tváří se na nás mile
Tohle všechno se mi líbí
páč mi za to něco slíbí

Kdo ho drze nechce volit -
nenechme se uchlácholit,
čistému vše čisté přece -
zkoupeme ho v bahně, v řece

Oprátku mu připravíme
u aktu se veselíme
Nadčlověk, co k Bohům patří
oběšence potom spatří

Nadčlověk, co kandiduje
prvním mužem vesmíru je,
kdo mu to chce upřít, zkrátka,
skončí jak ta neviňátka


O PŘÍZNIVCÍCH KARLA

Volím dobro, volím Karla,
ze srdce mi tíha sparla
Volím Karla, dobro volím
a na chvíli nepovolím

Hlupák, který volí jináč
je vykuchaný jikrnáč
Zvítězit musí noblesa
nebo spadnou nebesa

Chudí ať se v prachu válí,
volím Karla, kunčoft stálý,
kdo je proti noblese
ať zajde a ať třese se

Volím Karla dozajista
páč jsem velký humanista,
renegátům beze stavu
vynadám a setnu hlavu

Přistavte mi gilotinu,
kdo volí zlo, ten má vinu,
ať těší se i nevolič
mám hladomornu, velký bič

Kdo nevidí, že je Karel
velké dobro, které zraje,
to je debil, žádný orel,
zpívám hymnu svého ráje